Dieta na cały tydzień

Chyba każdy z nas zna to uczucie, kiedy przybywa kilogramów, spodnie jakoś nie chcą się dopiąć, a poziom samopoczucia drastycznie spada. Na szczęście można próbować temu zaradzić. Najlepiej działać od razu - skutecznie i energicznie. Jak zatem schudnąć?

Po pierwsze - przygotowanie

dieta 7 dniowa

Do diety warto się dobrze przygotować. Sprawdźmy wszystkie możliwe opcje i przekonajmy się co będzie dla nas najkorzystniejsze. Przygotujmy też odpowiednio nasz organizm. Jaka dieta sprawdzi się, gdy nie mamy zbyt wiele czasu? Zwłaszcza w przypadku zbliżających się świąt lub ważnych imprez takie krótsze diety bardzo się przydadzą. Warto zatem rozważyć dietę 7 dniową. Dieta 7 dniowa pomaga w oczyszczeniu organizmu z toksyn, a także w pozbyciu się krągłości. Specjaliści twierdzą, że potrafi ona skłonić nasz mózg do produkcji enzymów odpowiadających za dobre samopoczucie. Jest pełna zdrowych i smacznych rzeczy, dlatego z pewnością przypadnie nam do gustu.  

Po drugie - stosowanie

Dieta 7 dniowa opiera się na niedużej ilości kalorii. Zwykle przyjmuje się, że to około 600 do 1300 kalorii. Ilość przyjmowanych kalorii zwiększamy z każdym kolejnym dniem, tak, aby nasz organizm miał czas przyzwyczaić się do zmian. W diecie uwzględniamy dużą ilość warzyw, a ograniczamy tłuszcz. Zwłaszcza obecność dobrze zbilansowanych warzyw i owoców pozwala dostarczyć naszemu organizmowi wszystkiego, czego potrzebuje. Dobrze dobrane witaminy i minerały przyczynią się do polepszenia naszego zdrowia. Należy jednak pamiętać, że dieta 7 dniowa nie może trwać w nieskończoność. Maksymalnie stosujmy ją 4 razy do roku. Najlepiej sprawdza się jednak w okresach, gdy chcemy szybko i skutecznie stracić na wadze. Efektu diety 7 dniowej dopełnią ćwiczenia fizyczne. Nie muszą być one bardzo energiczne, wystarczą niedługie spacery. Ważne jednak, aby dbać o odpowiednią ilość ruchu w ciągu tygodnia diety. Jak powinien wyglądać przykładowy dzień podczas okresu odchudzania? Warto postawić na wodę mineralną oraz herbatki ziołowe. Śniadania mogą być owocowe. Wybierzmy nasze ulubione i dostępne owoce i włączmy je do pierwszego posiłku. Kromki pełnoziarnistego chleba z twarożkiem pozwolą nam zachować sytość aż do obiadu. Obiad może składać się z odżywczej sałatki, np. z sałatą czy marchewką. Do tego owoce na parze. Kolacja znowu może być owocowa. Odrobina jagód i musli sprawi, że dostarczymy organizmowi odpowiednią ilość energii. Posiłku dopełni herbata ziołowa lub zielona. Dieta 7 dniowa to dobry sposób na szybką utratę zbędnych kilogramów. Warto ją zastosować, kiedy potrzebujemy detoksu naszego organizmu. Z pewnością pomoże poczuć się lekko i poprawi nasze samopoczucie.